בלוגמקורות הכנסה

קידום אתרים בגוגל – מדריך SEO מקיף לשיווק עסקים

המדריך המקיף לקידום אתרים בגוגל (SEO) שיווק עסקים בדיגיטל בעזרת אופטימיזציה למנוע החיפוש של גוגל ליצור טראפיק איכותי של גולשים לאתר

קידום אתרים בגוגל – מדריך SEO מקיף לשיווק עסקים: בעידן המודרני, שבו צרכנים בוחרים לבצע יותר ויותר רכישות ובירורי מידע באמצעות רשת האינטרנט, עסק שמעוניין לשמר את הפעילות העסקית שלו ואף להרחיב אותה, חייב לפעול אונליין. לרשות עסקים עומדים היום ערוצי שיווק דיגיטליים רבים, אשר מאפשרים הגעה אל קהלי יעד חדשים יחסית בקלות, הגדרה מדויקת או מרחיבה של אותם קהלי יעד, מדידה, ניטור ושיפור של הקמפיינים השיווקיים, וגם יכולת לבצע את ההתאמות הנדרשות לסביבת התחרות המשתנה.

אחד מן הערוצים השיווקיים האפקטיביים ביותר, הממירים ביותר, בעלי פוטנציאל ההכנסות הגבוה ביותר, ובעלי הפוטנציאל הגבוה ביותר לייצר לקוחות חוזרים – הוא תנועת החיפוש של גולשים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. בעגה המקצועית, נקרא תחום השיווק הזה SEO – Search Engine Optimization או בעברית צחה: ביצוע אופטימיזציה של עמודי האתר לדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. הסיבה לכך ברורה: כאשר גולש מחפש מיוזמתו שירות או מוצר, וגורם אובייקטיבי כמו מנוע החיפוש מפנה את הגולש הזה אל האתר שלכם – קל הרבה יותר לאותו גולש לתת אמון בעסק שעומד מאחורי המותג, ומכאן, הדרך של הגולש להפוך ללקוח משלם, היא קצרה הרבה יותר. 

זו בדיוק הסיבה שלא מעט בתי עסק הבינו את הפוטנציאל הגלום בקידום אורגני של האתר שלהם במנועי החיפוש השונים ובפרט בגוגל, ובהתאם החלו להשקיע את המשאבים הנדרשים

במאמר הזה ננסה להבין מעט יותר לעומק מהו קידום אורגני (SEO), כיצד הוא יכול לסייע לבית העסק שלכם לצמוח ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלו, מהם האתגרים המשמעותיים שניצבים בפני בית עסק שבוחר לצאת לדרך הזאת, וכיצד בפועל על בתי עסק לפעול על מנת להגדיל את החשיפה שלהם במנועי החיפוש השונים.

אם כך, בלי להכביר במילים, בואו ניגש לעניין.

איך קידום אתרים בגוגל (SEO) יכול לסייע לך?

רגע לפני שנצלול אל היתרונות הרבים שיכול להציע לכם תהליך קידום אורגני במנועי החיפוש השונים (SEO), בואו ננסה להבין מהו, למעשה, תהליך קידום אורגני כזה. קידום אתרים בגוגל הוא תת אסטרטגיה בתחום של שיווק עסקים, שמטרתו לשפר את הנראות של עמודי האתר השונים בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים. הכוונה היא, כמובן, לאותן תוצאות אורגניות, ולא תוצאות ממומנות, אשר מוצגות לגולשים, כאשר מנוע החיפוש סבור שעמודי האתר שלכם יכולים לספק מענה איכותי לשאילתא ולכוונת החיפוש של המשתמש.

מאחר שתנועת החיפוש הזאת היא חינמית, ואתם לא נדרשים לשלם על כל הקלקה של גולש בדומה לתהליך קידום ממומן, בפועל, כאשר אתר העסק שלכם מדורג במיקומים ריאלים בדפי תוצאות החיפוש עבור שאילתות רלוונטיות של גולשים, אתם יכולים ליהנות מתנועה של גולשים שתגיע אליכם לאתר, בדיוק בזמן שנוח להם לצרוך את המסרים השיווקים והעסקיים שלכם. מדובר ביתרון גדול, שכן אחד האתגרים המשמעותיים בכל ניהול של קמפיין שיווקי דיגיטלי, הוא להגיע אל הלקוח הפוטנציאלי בזמן ובמקום המתאים והנוחים לו.

אם כך, אילו יתרונות יכול לייצר לנו תהליך של קידום אתרים בגוגל (SEO)? מה יכול להביא איתו לשולחן קידום אורגני של אתר האינטרנט של העסק? הנה כמה יתרונות מהם תוכלו ליהנות: 

בניית סמכות בנישה בה העסק פועל

כאשר גולשים שעושים שימוש בשאילתות כלליות נחשפים למותג שלכם בדפי תוצאות החיפוש, הם מסיקים לרוב כי מדובר במותג בר סמכא בתחומו, שניתן לסמוך עליו ולתת בו אמון. זהו שלב חשוב ביותר ביצירת ההתקשרות שבין הלקוח הפוטנציאלי ובית העסק. הסיבה להתנהגות הצרכנית הזאת היא ההנחה הסמויה שגוגל ומנועי חיפוש אחרים הינם אובייקטיבים, ואין להם העדפה לבית עסק מסוים כזה או אחר. כאשר גולשים נתקלים בתוצאות של קידום ממומן בדפי תוצאות החיפוש, הם נוטים פחות לסמוך על בית העסק שמאחוריהם, משום שברור להם כי בית העסק שילם על הזכות להופיע בדפי תוצאות החיפוש, ולא "הרוויח את המקום שלו ביושר". לא ניכנס כעת לניתוח של התובנה הזאת, והאם היא אכן מדויקת, אבל זהו בעקרון הלך הרוח הכללי של גולשים שעושים שימוש במנועי החיפוש השונים.

הזרמת טראפיק איכותי של גולשים לאתר

קידום אתרים בגוגל (SEO), כלומר, קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO), הוא תהליך שיסייע לכם ליצור טראפיק איכותי של גולשים. יצירת טראפיק של גולשים אל האתר היא משימה פשוטה למדי, אולם יצירת טראפיק איכותי של גולשים, כאלו שיביעו אמון במותג ובבית העסק, ירצו לרכוש מוצר או שירות, ויגיעו בזמן שנוח להם להחשף למסרים שיווקיים של בית העסק – זהו כבר אתגר של ממד. בתהליך קידום אורגני אתם יכולים להיות בטוחים שקהל היעד שיגיע אליכם יגיע מיוזמתו, שלא כמו בפרסום ברשתות החברתיות למשל, וכן יבין שבית העסק הוא גורם סמכותי ומהימן, שלא בדומה לקידום ממומן במנועי החיפוש.

בניית נכס משמעותי לאורך זמן

תהליך של קידום אורגני בגוגל (SEO) או במנועי חיפוש אחרים הוא תהליך שבו אתם מטייבים, משפרים, ומהנדסים מחדש היבטים שונים הקשורים לשימושיות של האתר: ההיררכיה של האתר, אמצעי הניווט המוטמעים בו, איכות התוכן, החלוקה לכותרות ולכותרות משנה, העיצוב של האתר, מהירות הטעינה של עמודי האתר, ההתאמה שלו למובייל ועוד ועוד היבטים שונים.


כאשר אתם פועלים כך לאורך זמן, אתם מייצרים בפועל נכס דיגיטלי איכותי, כזה שמייצר לידים בשוטף. נכס כזה, תוכלו בשלב כזה או אחר של מחזור חיי העסק שלכם למכור, להשכיר או לרכז ממנו לידים למכירה עבור בעלי מקצוע רלוונטיים. 

הגנה מפני פעילות מתחרים עוינת בדומה לקידום ממומן

כאשר אתם מסתמכים על תנועה אורגנית של גולשים, אתם לא נדרשים לשלם עבור כל הקלקה של גולש על תוצאת החיפוש הרלוונטית המובילה לאתר שלכם. לעומת זאת, בתהליך של קידום ממומן, כל הקלקה של גולש עולה לכם כסף. את תצורת העבודה הזאת, הרבה גורמים עוינים בוחרים לנצל, ותוך שימוש בטכניקות שונות, הם מקליקים על התוצאות הממומנות של המתחרים שלהם ובדרך זו גורמים לנזק כפול: בזבוז התקציב על הקלקות לא רלוונטיות שלבטח לא תובלנה לתוצאות איכותיות, והשארת פחות תקציב רלוונטי, עבור גולשים שהם אכן רלוונטיים.

בתהליך קידום אורגני בגוגל (SEO) שיטות הניצול האלה של המתחרים לא רלוונטיות. תנועת הגולשים המתקבלת מגוגל היא חינמית, ואתם נדרשים כבעלי עסק, להשקיע רק בתשתית האתר, שתהיה ראויה לתנועת גולשים אורגנית כזאת.

שיפור המרות

תהליך קידום אורגני בגוגל (SEO), ברוב המוחלט של המקרים, הנישות, וקהלי היעד, הוא התהליך שמייצר את שיעור ההמרה הגבוה ביותר של גולשים. שיעור המרה מתייחס ליחס שבין מספר הגולשים שבחרו לבצע פעולה מסויימת, ומספר הגולשים שהגיעו לאתר בפרק זמן נתון. כלומר, אם תבחרו להשקיע את המשאבים הנדרשים בתהליך שיווק עסקים באמצעות קידום האתר בגוגל (SEO), תוכלו להמיר יותר גולשים לכאלו שבחרו להשאיר פרטים בדף הנחיתה, לכאלו שיצרו קשר עם בית העסק באמצעות כפתור הוואטסאפ או במייל, לגולשים שבחרו לרכוש את המוצר או השירות שאתם מספקים אונליין, ולכאלו שהצטרפו אל דף הפייסבוק של המותג והחלו לעקוב אחריכם. כאמור, תנועה איכותית יותר של גולשים, משמעה, ברוב המקרים, שיעורי המרה גבוהים יותר של קהל היעד.

השקעה בתשתית בלבד ולא בתנועה

כפי שציינו קודם לכן, בתהליך קידום אורגני בגוגל, לא תידרשו לשלם על כל הקלקה של גולש על תוצאת חיפוש המובילה אליכם. כלומר, בפועל, ההשקעה שלכם תהיה בתשתית, ותנועת הגולשים שתגיע אליכם תושפע מכמות החיפושים המתקיימת אחר ביטויים הרלוונטיים לתחום העיסוק שלכם, והמיקומים השונים של עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש עבור אותן שאילתות.

בתצורת עבודה זאת, אתם נדרשים, למעשה, להשקיע בתשתית, ומשם השמיים הם הגבול – ככל שתזכו למיקומים גבוהים יותר וככל שהביטוי הרלוונטי יהיה פופולרי יותר – כך התנועה שתגיע אליכם לאתר תהיה משמעותית יותר.

עצם ההשקעה בקידום אורגני מייצרת ערכים מוספים אחרים

חשוב יהיה להבין: בתהליך קידום אורגני, ואנחנו כמובן נידגע זאת גם בהמשך, אנחנו מנסים לבצע את ההתאמות הנדרשות של עמודי האתר שלנו, לתצוגה בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים. על הדרך, מבלי לשים לב, אנחנו משפרים באופן משמעותי את חווית המשתמש המוצעת לגולשים המגיעים לאתר.

תהליך קידום אתרים בגוגל אשר מבוצע, בצורה נכונה ידאג לכך שעמודי האתר השונים יטענו באופן חלק ומהיר, יותאמו לתצוגה במכשירי מובייל, יכילו תוכן איכותי, שלם, מקורי, מקיף ומהימן, יונגשו לגולש באמצעות היררכיה נכונה, ויספקו ערך מוסף אמיתי לגולשים המגיעים אל האתר.

כך, למעשה, תהליך ביצוע ההתאמות לצורך קידום אורגני, ככל שיבוצע בצורה מוקפדת, יכול לייצר לבית העסק הישגים אובייקטיביים נוספים, מעבר למיקומים השונים בדפי תוצאות החיפוש.

יכולת לשפר ביצועים במספר מנועי חיפוש במקביל

בואו נשים את הדברים על השולחן: גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, עם כמות המשתמשים והחיפושים הגבוהה ביותר. יחד עם זאת, חשוב יהיה להבין שגוגל הוא לא מנוע החיפוש היחיד בעולם, ובחלק מן המקרים, ברירת המחדל המותקנת בדפדפנים של עובדים במשרדים ממשלתיים ובארגונים גדולים, מתייחסת למנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט או למנועי חיפוש אחרים.

בעוד שבתהליך קידום ממומן אנחנו מגדירים קמפיין שיוצג במנוע חיפוש ספציפי ומסויים, הרי שבתהליך קידום אורגני אנחנו מבצעים שורה של פעולות שמסייעות לקידום האתר בפועל, לא רק במנוע החיפוש של גוגל, אלא במנועי חיפוש אחרים נוספים.

ערוץ שיווקי משלים לערוצים נוספים

אחד היתרונות המשמעותיים שמציע ערוץ הקידום האורגני למנהלי אתרים, הוא היכולת שלו לשמש כערוץ משלים לערוצי שיווק נוספים. במה דברים אמורים? ובכן, נניח לרגע שאתם מנהלים קמפיין ממומן על אחד המוצרים שאתם מספקים לקהל הלקוחות שלכם. גולש שנתקל במודעת הפרסום שלכם התרשם מן המוצר, וכעת הוא נפנה לבצע מחקר, שיסייע לו להבין אילו אלטרנטיבות קיימות בשוק, ובמי מהן כדאי יהיה לו לבחור.

במצב דברים זה, כאשר אותו גולש יבחר, לבסוף במותג שלכם, הוא יזדקק לדרך נוחה ופשוטה לחזור אל הצעת הערך שהצגתם בפניו.

תהליך קידום ממומן לא מבטיח שתוכלו להציג את מודעת הפרסום בשנית לאותו לקוח. לעומת זאת, בסבירות גבוהה למדי, תהליך קידום אורני כן מסוגל לעשות זאת.

מהם האתגרים המובנים בפרויקט קידום אורגני?

לצד היתרונות הרבים שמספק תהליך הקידום בגוגל כחלק בלתי נפרד מתהליך שיווק עסקים, חשוב יהיה להבין שערוץ השיווק הזה מציב לא מעט אתגרים בפני בעלי עסקים שבוחרים בו. בפרק הזה ננסה להציג כמה וכמה מן האתגרים האלו.

אז, מהם האתגרים העיקריים שמייצר לנו תהליך קידום אורגני בעסק? הנה העיקריים שבהם:

לא ניתן באמת להבטיח או להתחייב על תוצאות ספציפיות

בתהליך קידום אורגני, גם במידה שתבצעו את כל ההמלצות בצורה נכונה ומדוייקת, לא באמת ניתן להבטיח תוצאות ספציפיות. יתרה מכך, גוגל בעצמה, וככל הנראה גם מנועי חיפוש אחרים, מבצעים ניסויים שונים על מנת לאמוד את ההשפעה של מיקומי האתרים בדפי תוצאות החיפוש.

כשאלו הם פני הדברים, עסקים רבים מתקשים עם ההשקעה הנדרשת בערוץ שבו לא ניתן להבטיח תוצאות באופן חד משמעי. אותם עסקים, מרגישים שהם השקיעו מספיק משאבים בהקמה של האתר, וכעת, משהן נדרשים להשקיע בקידום האתר, בראיית עלות תועלת, לא תמיד הם מבצעים את החישובים הנכונים, והתהליך עלול תהיתפס כלא רווחי.

קידום אתרים בגוגל (SEO) הוא תהליך שאורך זמן

אתגר נוסף שעומד לפתחם של עסקים שבוחרים בערוץ הקידום האורגני עבור העסק הוא העובדה שתהליך קידום אורגני, על אחת כמה וכמה של אתר חדש בסביבת תחרות ותיקה, הוא תהליך שאורך זמן, לפעמים זמן רב, מאוסף גדול של סיבות. לעסקים רבים, אין את אורך הרוח והסבלנות הנדרשים, על מנת להשקיע בתהליך שאולי ביא תוצאות, בעוד זמן רב. אותם עסקים, זקוקים לתזרים מזומנים מיידי, כזה שיאפשר את המשך זכות הקיום שלהם, ולכן נפנים לערוצים שיכולים לייצר מכירו באופן מיידי, גם אם לאורך זמן הם פחות משתלמים.

קידום אתרים בגוגל כפוף לשינויים במנועי החיפוש ובסביבת התחרות

בכל הקשור לקידום אתרים בגוגל, חשוב להבין דבר נוסף: אף אחד לא פועל בחלל ריק. האתגר הגדול טמון בעובדה שרבים מבעלי העסקים שבוחרים לקדם בצורה אורגנית את האתר שלהם בגוגל, נדרשים להתמודד באופן שוטף עם עדכוני אלגוריתמים של מנועי החיפוש, עם שינוי בתעדופים של מנועי החיפוש, ועם סביבת תחרות שאליה נכנסים שחקנים חדשים או פועלים מחדש שחקנים ותיקים.

מדובר באתגר ממשי, כזה שלא מאפשר להיער למנוחה ולנחלה. בקידום אורגני שמבוצע בצורה נכונה, בית עסק נדרש להמשיך ולהשקיע כל העת על מנת לייצר ולשמר תוצאות.

התוצאות האורגניות מופיעות מתחת לתוצאות הממומנות וחשופות פחות לגולשים

אתגר נוסף שכדאי להתייחס אליו לפני שבוחרים לצאת לדרך ולהשקיע את עיקר המשאבים בקידום אורגני של עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש, הוא העובדה, שבאופן מובנה, תוצאות החיפוש האורגניות, הטבעיות, מוצגות מתחת לתוצאות הממומנות.

זהו עניין טבעי לחלוטין, כמובן: למנוע החיפוש יש אינטרס להציג לגולש תוצאות ממומנות, שבכל הקלקה עליהן היא מרוויחה. לכן, התוצאות הממומנות הן הראשונות המוצגות.

כאשר מדובר בתחום פעילות עסקי שבו לא נדרשת יצירת אמון ממשית, כמו בתהליכי לקיחת משכנתא או רכישת רכב, יש, במקרים מסוימים, יתרון לקידום הממומן, שבאמצעותו ניתן להציג את תוצאות החיפוש הרלוונטיות, בחלק העליון של דפי תוצאות החיפוש.

בתחומים מסוימים, קשה עד בלתי אפשרי לדרג עסק קטן על שאילתות חיפוש רלוונטיות

תהליך קידום בגוגל יכול לייצר לבית העסק, כפי שצויין, לא מעט יתרונות. אולם חשוב להבין, כי בתחומים מסויימים, ועבור שאילתות חיפוש עם כוונת חיפוש מסויימת, היכולת להתמודד עם סביבת התחרות ולהישאר עסק רווחי היא כמעט בלתי אפשרית.

מתי הדבר נפוץ במיוחד? כאשר לשאילתות החיפוש הפופולריות ביותר בוחר מנוע החיפוש להציג תוצאות של פורטלים אשר מרכזים מידע אגרגטיבי משלל בתי עסק הפועלים בתחום. הסיכוי של עסק קטן להופיע במקום ריאלי עבור שאילתות חיפוש כלליות, בתחום בו פועלים הרבה פורטלים כאלו, הוא אפסי.

לכן, אתגר חשוב שצריך להתייחס אליו לפני שיוצאים לדרך עם פרוייקט קידום אורגני, הוא הסיכוי בפועל להצליח ולייצר מן התהליך את התוצאות המצופות. שיווק עסקים, אם כן, צריך להתייחס למגוון רחב של פרמטרים.

איך מבצעים קידום אתרים בגוגל (SEO)?

זהו. הגענו לקודש הקודשים. מדריך ה – SEO המקיף שיסייע לכם לקדם את אתר האינטרנט של העסק שלכם. איך מבצעים בפועל SEO? האם יש פעולות שכבעלי אתרים תוכלו לעשות בעצמכם? כמה ידע נדרש על מנת להשלים את התהליכים הלוגיים והטכניים שישפרו את הנראות של האתר בדפי תוצאות החיפוש? המדריך השלם ל – SEO, מתחילים עכשיו.

קידום אתרים בגוגל – שלב 1: מחקר מתחרים וקביעת אסטרטגיה עסקית

קידום אתרים בגוגל שלב ראשון: רגע לפני שאתם יוצאים לדרך עם פרויקט קידום אורגני לאתר האינטרנט של העסק שלכם עליכם יהיה למפות ולהבין היטב כיצד נראית סביבת התחרות: אילו שחקנים פועלים בנישה שבה אתם פועלים? מה היתרון היחסי שלהם עליכם? האם הם ותיקים יותר? מציעים מחירים נמוכים יותר? זמינים יותר לקהל הלקוחות? מציעים שירות לקוחות איכותי יותר?
 מחקר מתחרים בגוגל שיווק אורגני אופטימיזציה למנועי החיפוש שיווק דיגיטלי

כדי להצליח ולקדם את האתר שלכם עבור שאילתות רלוונטיות, תצטרכו להבין היכן אתם מציעים ערך מוסף גבוה יותר עבור הגולשים, על פני המתחרים. למשל, אם אתם מציעים מחיר נמוך יותר, אז שאילתות שכוללות את המילים זול, מחיר נמוך, פשוט ועוד תהיינה רלוונטיות מבחינתכם.

קידום אתרים בגוגל – שלב 2: מחקר מילות מפתח וכוונת חיפוש

כדי לייצר אסטרטגיה שתאפשר לכם לקדם את האתר על שאילות חיפוש רלוונטיות, תצטרכו בראש ובראשונה להבין מהן השאילתות הרלוונטיות לכם. שלב זה נקרא מחקר מילות מפתח. באמצעות כלים ושיטות עבודה שונות, תצטרכו למפות את ביטוי החיפוש שבהם נוהגים לעשות שימוש גולשים בנישה שלכם, את היקפי החיפוש עבור הביטויים האלו, את מידת הקושי לדרג עמודים עבור ביטויים אלו, את רמת התחרות ופרמטרים נוספים, וכל זאת, על מנת להבין באילו ביטויים תהליך הקידום שלכם צריך להתמקד, על מנת לייצר ערך עבור בית העסק.
מחקר מונחי חיפוש אסטרתגיית SEO קידום אתרים

קידום אתרים בגוגל – שלב 3: ביצוע עבודות תשתית על האתר

בשלב זה עליכם יהיה לדאוג שכלל ההיבטים הטכניים באתר מוסדרים ומותאמים לסטנדרט המצופה מאתר, על מנת לוודא שאין מניעה להציג אותו בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים.
ONE-PAGE SEO קידום אתרים בגוגל

בתוך כך, פעלו להתקנת האתר על גבי תשתית אחסון איכותית, מאובטחת, כזו שמציעה לכם גיבויים ודרכי התאוששות, חווית גלישה מהירה במיוחד מצד הגולשים, אפשרויות להרחיב את האחסון הדרוש לאתר ככל שתצטרכו, תמיכה טכנית של אנשי המקצוע הרלוונטיים, זמינות מירבית של שירותי האחסון ועוד.

קידום אתרים בגוגל – שלב 4: בניית היררכיה סדורה לאתר

לאחר שמיפיתם את הביטויים שחשוב יהיה לכם לקדם, תוך התחשבות בסביבת התחרות, עליכם יהיה לפנות לבניית היררכיה סדורה לאתר. היררכיה נכונה תאפשר לכם להציב כל עמוד עתידי שתיצרו באתר, באופן טבעי במקום הרלוונטי, ותאפשר גם לגולשים לנווט באופן חלק, פשוט ונוח, בין חלקי האתר השונים.
 ONE-PAGE SEO היררכיית אתר קידום אתרים בגוגל סכמה סכמות

בעת בניה של היררכיה לאתר לצורך קידום אתרים בגוגל, חשוב לזכור שבכל מקום שבו ישנה התפצלות נושאית, חשוב שיהיו לפחות שני תתי נושאים לנושא נתון. כמו כן, חשוב יהיה להבין שקיימות שיטות שונות ונכונות כולן לבנות היררכיה איכותית לאתר, להשאלה באיזו מהן לבחור תלויה, בראש ובראשונה, בשלב מחקר מילות המפתח שצויין בסעיף קודם.

קידום אתרים בגוגל – שלב 5: יצירת אסטרטגיית תוכן לאתר

בשלב זה, ותוך הסתמכות על מחקר מילות המפתח שביצעתם, יהיה כדאי שתקדישו את המשאבים הנדרשים ליצירת אסטרטגיית תוכן מקיפה לאתר.
אסטרטגיית כתיבת תוכן לאתרים קידום אתרים בגוגל
במסגרת זאת, חשוב יהיה לייצר רשימת מאמרים ותכנים שבכוונתכם להעלות לאתר, מיפוי של יוצרי תוכן עבור כל אחד מן התכנים שיקחו אחריות על שלב יצירת התוכן, ותוכנית סדורה לפריסה של התוכן הזה במהלך חודשי השנה.

 

קידום אתרים בגוגל – שלב 6: ביצוע אופטימיזציה של עמודי האתר לדפי תוצאות החיפוש

קידום אתרים בגוגל בעזרת אופטימיזציה (SEO): בשלב ביצוע האופטימיזציה לדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים, תנקטו בשורה של פעולות, שמטרתן לוודא כי האתר שלכם מתאים לתצוגה בדפי תוצאות החיפוש: טיוב תגיות המטא של האתר (אותן כותרות ותיאורים המופיעים בדפי תוצאות החיפוש, אך לא באתר, ותפקידן לשכנע את הגולשים להקליק על תוצאת החיפוש), טיוב היררכית הכותרות באתר, בניית פרופיל קישורים פנימיים איכותי, התאמת האתר לתצוגה במכשירי מובייל, שילוב מילות מפתח במקומות אסטרטגיים באתר ועוד.
META TAGS תגיות סכמות

 

קידום אתרים בגוגל – שלב 7: בניית פרופיל קישורים איכותי לאתר

גם כיום, שנים לאחר שגוגל התחילה להציע את שירותי מנוע החיפוש שלה, לקישורים חיצוניים המפנים לאתר בצורה שנראית טבעית, ישנה השפעה ישירה על הסיכוי של האתר להתקדם בדפי תוצאו החיפוש של מנועי החיפוש המובילים.
SEO אסטרטגיית בניית קישורי בקלינקס BACKLINKS

לכן, אם ברצונכם לקדם את עמודי האתר השונים עבור שאילתות חיפוש רלוונטיות של גולשים, פעלו לבניה איטית מדורגת, ואיכותית של פרופיל הקישורים החיצוניים. יש לא מעט דרכים לעשות זאת, כמו רישום לאינדקסים, וניצול קישורים שבורים קיימים ברשת, אך שתי המתודות העיקריות שכדאי יהיה לנצל לצורך בניה מסיבי של קישורים בזמן יחסית קצר הן קניה של קישורים (Backlinks) והחלפה של קישורים.

קידום אתרים בגוגל – שלב 8: פעילות משלימה ברשתות חברתיות

כדי לייצר אפקט איכותי לתהליך קידום אתרים בגוגל או במנועי חיפוש אחרים חשוב יהיה מאוד להשלים את הפעילות המתבצעת גם בערוצים אחרים, כגון פעילות ברשתות חברתיות.
שיווק דיגיטלי לעסקים בעזרת רשתות חברתיות לצורך קידום האתר בגוגל והבאת גולשים טראפיק
לפעילות הערוצים משלימים ישנה השפעה חיובית על קידום האתר, בין היתר משום שהיא מספקת למנועי החיפוש סממנים נוספים המצביעים על איכות האתר, ומידת ההיכרות של גולשים איתו, ברחבי הרשת.

מעוניינים בהכנסה פסיבית נוספת? ללא התעסקות? עם צפי תשואה מהגבוהים בשוק? זה אפשרי! הכירו את סוכנות Investa, סוכנות המעניקה לעשרות צרכנים הכנסה פסיבית דרך האינטרנט. השקעה לטווח הארוך היא ההשקעה הטובה ביותר. לפרטים נוספים צרו אתנו קשר.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button

0