בלוגמחשבון תשואה

מכירת מוצרים דיגיטליים (מוצרי PLR) – חישוב צפי תשואה משוער

במאמר זה נחשב את צפי התשואה המשוער על מכירת מוצרים דיגיטליים (מוצרי PLR) בעזרת משפכי שיווק ושיווק ממומן בפייסבוק.

במאמר זה נחשב את צפי התשואה המשוער על מכירת מוצרים דיגיטליים (מוצרי PLR) בעזרת משפכי שיווק ושיווק ממומן בפייסבוק. מאמר זה יעיל ביותר לזכייני ריברנד מיליונר המעוניינים לשלב את מוצריהם בנכס דיגיטלי כדי למנף את פוטנציאל הרווח בעסק הדיגיטלי שלהם.

מהם מוצרי PLR?

המונח PLR הינו ראשי תיבות של "Private Lable Rights" שמשמעותו זכיינות על מוצרים דיגיטליים. אצלנו בריברנד מיליונר ניתן לקבל רישיון זכיינות על מוצרים דיגיטליים רבים הכוללים:
💲 מערכי שיווק מוכנים לשימוש
💲 גישה נוחה למוצר ללקוחות משלמים
💲 כתיבה שיווקית למודעות
💲 קריאייטיב
💲 פילוח קהלים לשיווק ממומן
💲 סרטוני תדמית וביקורות

את המוצרים הללו ניתן לשכפל בלחיצת כפתור בעזרת הפלטפורמה הייעודית PLR CASHIER שיצר ג'ון אלגורט ואותם למכור כזכיינים מורשים של ריברנד מיליונר ולקבל את התשלום ישירות לכיס מהלקוח וללא צורך בחלוקת עמלות

איך לשווק מוצרים דיגיטליים (מוצרי PLR)?

מוצרים דיגיטליים שונים ניתן לשווק בהתאם לקהל היעד הרצוי. קיימים מוצרים שונים כגון קורסים, תוכנות, גרפיקות ועוד.. את שיטות השיווק לאותם מוצרים אנו מקטלגים לרוב ל-2 סוגים שונים:

שיווק מבוסס צורך מסוים או פתרון לקהלים חמים – שיווק שעונה על צורך מסוים או נותן פתרון לבעיה ספציפית שקהל היעד הרלוונטי מחפש בזמן אמת.

דרכים לשיווק צורך או פתרון לקהלים חמים:
✔ מודעות חיפוש בגוגל
✔ העלאת המוצר למרקטפלייס
✔ SEO

שיווק מבוסס העלאת עניין וחשיפה לקהלים קרים – שיווק שמושך אנשים עם תחומי עניין שמתקשרים למוצר אותו אנו משווקים שחושף את הקהלים החדשים למה שלנו יש להציע ומעורר את הצורך שלהם במוצר.

דרכים לשיווק חשיפה והעלאת עניין לקהלים קרים:
✔ מודעות פייסבוק
✔ מודעות טיקטוק
✔ מודעות אינסטגרם
✔ מודעות יוטיוב
✔ מודעות נייטיב
✔ שיווק ידוענים

חישוב צפי תשואה משוער על מכירת מוצרים דיגיטליים (מוצרי PLR):

לפני שנתחיל לעשות חישוב גס של תשואה ממוצעת ממכירת מוצרים דיגיטליים חשוב מאוד לחדד שבכל הנוגע למכירות באינטרנט מדובר בתחום דינמי (מאוד) ומלא בהפתעות וגם מדי פעם באכזבות.

ממוצע אחוזי ההמרה של מוצרים דיגיטליים לעומת מוצרים פיזיים:
לפי סקר של ענקית האיקומרס שופיפיי (Shopify) בתקופת המכירות הממירה ביותר ה-"בלק פריידי" של השנים 2017 ו-2018 ממוצע אחוזי ההמרה של מוצרים פיזיים ברחבי החנויות האינטרנטיות השונות עמדו על 2% ממודעות ופרסומים ברשתות החברתיות בלבד ו-4% משיווק לקהלים חמים שנרשמו לרשימות הדיוור של בעלי החנויות
שופיפיי SHOPIFY בלק פריידי שיווק דיגיטלי כסף באינטרנט בעזרת חנויות דיגיטליות איקומרס דרופשיפינג

לעומת אחוזי ההמרה המינוריים שחווים רוב בעלי החנויות האינטרנטיות השונות, בעלי מוצרים דיגיטליים שמשווקים ומוכרים את המוצרים השונים בעזרתם של משפכי שיווק איכותיים זוכים בממוצע ל-11.45% תשואה!

לפי סקר של WebFX
שיווק דיגיטלי ROI כסף באינטרנט קמפיין ממומן עבודה מהבית

כמובן, קיימים לא מעט משתנים המשפיעים על אחוזי ההמרה כגון:
– משפך השיווק
– עלות המוצר
– אמצעי התשלום
ועוד..

לדוגמא: ככל שעלות המוצר עולה, אחוז ההמרה יורד.
מוצר שמוכרים ב-47 ש"ח בלחיצת כפתור לרוב יזכה לממוצע של מעל ל-11% המרה בזמן שמוצר שמוכרים ב-5,000 ש"ח יזכה לרוב ב-2% המרה ובעזרתם של אנשי מכירות.

עלויות השיווק משתנות בהתאם ומשפיעות גם הן על ה-ROI (החזר השקעה – Return Of Investment) יש לחשב עלות פר קליק (CPC) עלות פר חשיפה (CPM) ועלות פר המרה (CPA).

עלויות השיווק עצמן משתנות מפלטפורמה לפלטפורמה וגם משתנות בין המוצרים השונים שאותם נשווק.
חשוב לזכור שמדובר גם הרבה על עניין של מזל בכל הנוגע לשיווק ומכירות, איש שיווק משופשף יכול לעשות עבודה מקצועית וטובה ולכוון לקהל רלוונטי וחם ועדיין לחוות "ימים שחורים" נטולי הצלחה.

לצורך הדוגמא ניקח מוצר דיגיטלי שאותו שיווקתי:
עלות המוצר – 297 ש"ח
עלות המרה לליד – 30.94 ש"ח
לידים: 15
עלות הקמפיין סה"כ: 464.10 ש"ח
אחוז המרה לרכישה – 67%
סה"כ מכירות: 10
סה"כ הכנסות: 2,970 ש"ח
אחוז תשואה (ROI) סופי: 539.95%

אחוזי המרה שיווק בפייסבוק של מוצרים דיגיטליים מוצרי PLR מכירות כסף באינטרנט נדל"ן דיגיטלי

לסיכום:
אחוזי תשואה ממכירת מוצרים דיגיטליים יכולים להגיע למאות אחוזים בזמן קצר מאוד, אך עם זאת מדובר בתחום דינמי מאוד ונדרשת מיומנות ומקצועיות רבה כדי להרוויח ממכירת מוצרים שונים בצורה יציבה יחסית ולטווח רחוק.

ניתן לייצר הכנסה יציבה ממכירת מוצרים דיגיטליים בעזרת מאמרי תוכן הנמצאים בתוך נכס דיגיטלי שאותו נוכל לבנות עבורכם, את המאמרים השונים ניתן לשווק ולקדם בגוגל וככה אף להעלות את אחוזי ההמרה על המוצרים הדיגיטליים השונים.

אצלנו ב-Investa לקוחות הפרמיום מקבלים גישה לעשרות מוצרים דיגיטליים בעברית ובאנגלית כדי להגדיל משמעותית את פוטנציאל הרווחיות של הנכסים הדיגיטליים השונים שאותם אנו מקימים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? להשקיע בנכס דיגיטלי מניב? התייעצו עם צוות המומחים של Investa. לפרטים נוספים ולהתחלת עבודה צרו אתנו קשר עוד היום! לצידכם תמיד, סוכנות Investa.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button

0